Wednesday, October 15, 2014

#1 Wordless Wednesday





22 comments:

  1. Kenapa dahhh mati? Akk tak jagaaa eh? T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. masa di ukm dulu la, balik cuti sem seminggu habis kering kontang dibuatnya.

      Delete
  2. Expression akak ikut gambar - :) :) :D :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun ikut gambar jugak ni. the stage of life. semua benda kat dunia akan mati jugak one day. ^_^

      Delete
  3. alaaa dh mati....nanti tanam yg len ye...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. kena tunggu mood rajin mai baru boleh kot. hehe

      Delete
  5. Replies
    1. tu la, kesian lagi kat tuan yang dok jaga. haha ^_^

      Delete
  6. Replies
    1. bukan kata layu, kering, reput semua skali lahh.haihh T.T

      Delete
  7. Amboiii lyn bunga jugak cik fafa ye.. ayu klau pgg bunga mati la bunga tuuu... org tua2 late tangan panas...hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni pun sebab diwajibkan. kalau tak wajib cik fafa pun malas nak menanam. tak boleh dapat bunga la camni, kang abeh semua bunga layu ayu pegang. hahaha =P

      Delete
  8. Ala, sayangnya...Cik Mimie suka tengok bunga tapi tak suka jaga..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayang jugak sebenarnya. sebab pokok bunga pertama yang ditanam. kan? susah jugak nak mejaga. nak jaga bunga ni kita kena belai-belai selalu. ^_^

      Delete
  9. kenapaaa tu.. hahaha amek pembaris tu nak ukur ketinggian eh..? jap tngk kat bio Cik Fafa blajar things regarding pokok pokok eh..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyo laa. tak dak makna saja-saja nak tanam pokok kat hostel. haha. semua ni sebab subjek perkembangan tumbuhan la.

      Delete

♥ Terima kasih daun keladi ♥
♥ Kalau rajin komen la lagi ♥
^_^