Tuesday, October 21, 2014

Terima Kasih Sis Ekinnuar!

Assalamualaikum.

Balik semalam terperasan sampul berwarna biru kat atas meja bilik aku. Buka tengok rupanya cenderahati dari Sis Ekin. Bukan ekin mawi ya tapi ekinnuar. hehe. Kenapa tiba-tiba beliau bagi hadiah kat aku ni? Boleh baca kat SINI.

Even family aku pun pelik dah kenapa sejak akhir-akhir ni banyak betul surat yang aku dapat. haha. Yalah, sebelum ni mana ada dah orang nak hantar surat bagai kat aku. Last pun kad raya masa tahun bila entah. Tu laa, depa tak tau penangan berblogging ni. hehe

Suka kad ni. Comel! Terima kasih sekali lagi  sis ekin! ^_^


Notabawah : Kalian jangan lupa terjah Sis Ekinnuar ya! Jangan tak tau, Sis Ekin ni pandai buat hantaran. Beliau memang berbakat dalam kerja-kerja diy dan kraf ni. Kalau sapa yang bakal nak tunang/kahwin tu yang mana duduk dekat KL boleh la dapatkan sentuhan gubahan hantaran dari Sis Ekin. hehe ^_^

20 comments:

  1. bestnya dapat banyak2 surat. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. adakah 4 dikira banyak?
      p/s; semua ni sebab giveaway ja. hehe ^_^

      Delete
  2. bestnya dpt present suprise...gitu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat hadiah, sapa tak suka?hehe ^_^

      Delete
  3. Seronoknya dapat hadiah. best best. tahniiah, hehehe

    ReplyDelete
  4. kan kan kan.. penangan berblogging hihi. seronok dapat hadiah kawan-kawan kasi kan..

    ReplyDelete
  5. nak jugakkk...
    bile cik fafa nak kasi surat2 cintan kt ayu plak nie..
    hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa2, raya tahun depan nanti cheq kirim surat raya kat ayu naaa. haha =P

      Delete
  6. Tahniah2 :) hehehe..kan? sejak join contest n segmen..slalu pulak posman singgah rumah..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik mimie lagi hebat. entah2 tiap hari posmen sampai. hehe

      Delete
  7. seronok dapat hadiah dari blogging~ dulu kalau tngok posmen tu takk heran pun. hahha.

    ReplyDelete

♥ Terima kasih daun keladi ♥
♥ Kalau rajin komen la lagi ♥
^_^