Saturday, December 27, 2014

Tenangkan Hati

Assalamualaikum.



Hati yang terluka perlukan ubat. Mintalah Allah ubatnya kerana Allah pemilik setiap hati manusia. Ingatilah Allah kerana dengan mengingati Allah, hati kita akan menjadi tenang.



Photobucket

35 comments:

  1. Betul. Carilah ketenangan melalui-Nya :)

    ReplyDelete
  2. haruslah hari hari kita cuci hati kita.. moga kita masuk dalam golongan yang bersih hatinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah-mudahan. jom2 sama2 perbaiki hati.^^

      Delete
    2. mari.. mulakan dengan amalan yang memudah. cececeh CT cakap senang nak amalkan baloq gak..

      Delete
  3. setuju...
    huhu.kdg2 trlupa.. bila hati trluka ja nk nangis

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la, kadang2 terlupa. sebab tu perlunya saling mengingatkan. ^^

      Delete
    2. sama2 lah kita saling memperingati.. :)

      Delete
  4. betul. melaluiNya kita akan mendapat ketenangan hati :)

    ReplyDelete
  5. betul!
    mtk doa supaya Allah tenangkan hati kite..
    =)

    ReplyDelete
  6. Kalau ada yg x setuju bawak bermuhasabah la. huhu. memang betul ! ingat Allah, ikhlas, hati akan tenang. :)

    *comei penguin tu. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. peringatan untuk diri sendiri dan semua jugak. ^_^

      *tengok la tuan blog dia.hehe

      Delete
  7. betol tu. carilah Allah utk ketenangan jiwa :)

    ReplyDelete
  8. buat peringatsn diri sendiri jugak..

    follower 310#

    ReplyDelete
  9. Setuju :) Jom renovate jom :) sentiasa ingat Allah, InsyaAllah dia akan ingt pada kita jugak :)

    ReplyDelete
  10. Jom renovate!
    Thanks for sharing, cik fafa :)

    ReplyDelete
  11. kalau tak ubah hati,sakitlah hati tu.. :D

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah, Tq utk peringatan ni,.....;-)

    ReplyDelete
  13. Betul tu Cik Fafa, ingat Allah pasti hati kita tenang....

    ReplyDelete
  14. T-T Sedihnyaaa.. Memang sakit masa hati tengah terluka..

    ReplyDelete
  15. Selalu ingat pada tuhan. insyallah..

    www.papaglamz.com

    ReplyDelete
  16. Allah yang pegang hati kita. Di sebalik luka di hati, Allah selitkan pengajaran untuk kita belajar. :)

    ReplyDelete
  17. Renew ye..klo renew tkot lupe smuanya..crik boipren bru plak nnt..hikhik

    ReplyDelete
  18. yeah, sama-sama kita renovate hati kita :)

    ReplyDelete

♥ Terima kasih daun keladi ♥
♥ Kalau rajin komen la lagi ♥
^_^