Friday, January 17, 2020

Lipstick Kedai Eco shop RM2.10

Hai guys, kali ni aku nak review lipstick yg aku beli kat kedai eco RM2.10. Haa dua hinggit ja. Stop being a judgemental ya. Terpulang pada masing2 bajet masing2 kan. Bagi aku aku tak kisah sangat murah ka mahai ka. Aku kan suka jadikan diri aku tikus ujikaji. Hahah lol

Back to main story.. 



Kat kedai eco ni banyak jenis jenama lipstick yang ada. Aku beli yang jenama MK COSMETICS. code no 6. Dekat label tulis lipgloss tapi bila pakai macam lipmatte ja aku rasa. Sebab tak rasa glossy langsung. Tekstur ringan, tak melekit. Ciri2 sebijik macam lipmatte wei.

Aku betul2 in love sangat dengan lipstick ni. Suka gila colour dia. More to plum red and cherry red. Memang in sangat colour ni. Aku lebih suka colour merah yang macam ni daripada chili red. Yala, zaman lani merah bukan setakat merah. Merah saja pun ada banyak jenis.

So.. 

Aku recommend to those yang tak kisah pakai barang murah. 😊 

Rate: 4/5
Will repurchase. 😘


No comments:

Post a Comment