Tuesday, February 18, 2014

Senaman di Rumah

Simple. Just download this workout video

Dalam bilik pun boleh workout tau. Aku ambil dari youtube. Just 10 minit saja. Tapi memang berpeluh-peluh aku buat. Kalau tak percaya sila try. Hari ni dah masuk 3 hari aku workout guna video ni. Sesuai untuk orang yang malas nak keluar exercise macam aku ini. Actually ada banyak lagi workout video yang kalian boleh cari kat youtube. Tapi aku suka yang ini lagi.

Daripada download cerita korea, apa kata try download workout video ni. At least dapat juga keluarkan air peluh. Kalau tengok drama korea boleh keluar air mata saja, buat apa kan?hehe. Lagipun we should start a healthy life right? Why don't we spend only 10 minutes per day just to do this simple workout?

Sambil kuruskan badan, sambil kurangkan stress. Betul kan?

Selamat mencuba. =)

No comments:

Post a Comment