Wednesday, November 5, 2014

#4 Wordless Wednesday




28 comments:

  1. yup, bila dah ejas, pasti akan sampai jugak nanti :)

    ReplyDelete
  2. betul3!! takde yang mustahil..setiap masalah pasti ada jln penyelesaiannya :)

    ReplyDelete
  3. ejas jangan tak ejas..
    takdir memasing Allah dah tentukan tapi dengan usaha doa n tawakal insyallah boleh diubah dengan izin-nya

    ReplyDelete
  4. life will go on as as usual.
    but it's up to us to choose our own path.
    right? inshaAllah.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. right! ^_^ as long as we are still at the right path.

      Delete
  5. kita tak boleh ubah takdir. betul. tapi jangan sebab takdir dah ditentukan, kita berserah je. ALLAH bagi kita hidup ni sebab nak tengok cara macam mana kita usahakan untuk dapatkan sesuatu.. kalau dah x dapat, ALLAH bg dengan benda lain ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul apa yang amy cakap tu. ada hikmah disebalik semuanya. T_T

      Delete
  6. saya klik2 lagi nuff2 akak. hahaha

    ReplyDelete
  7. Yup sgt btl...
    cm hidup kite skg ni..
    kite xmmpu nk ubah ape yg tlg dttpkn..
    tp.kite mmpu ubah diri kite untuk sstu yg lebih baik

    ReplyDelete
  8. Betul! Betul! Betul! Adjust & modify apa yang patut :)

    ReplyDelete
  9. Setuju sangat. Semuanya dah ditentukan.

    ReplyDelete
  10. Btl. Adjust skru layar arah arus jln yg kita lalui..

    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete

♥ Terima kasih daun keladi ♥
♥ Kalau rajin komen la lagi ♥
^_^