Sunday, December 28, 2014

Hilang

Assalamualaikum.

Belum pun surut banjir di Malaysia, hari ni tergempar dengan satu lagi berita tentang kehilangan pesawat AirAsia Indonesia QZ8501 dari Surabaya ke Singapura.


Hmm, banyak musibah yang berlaku pada tahun 2014 ni. Mungkin ada hikmahnya. Harapnya semoga semuanya selamat dan semoga Allah memudahkan semua urusan. Amin.

#PrayForQZ8501

19 comments:

  1. AirAsia Indonesia kann? Hmm. satu per satu Allah tegur kita kn? Td Jie ada baca. Sorang penumpang rakyat Malaysia. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, indonesia. tu la, peringatan Allah nak bagi. kak pun balik kerja tadi baru baca kat awani. kesian pulak kat keluarga depa.

      Delete
    2. hmm. jie tgk kat post online. terkejut jgk. mula2 mcm x pcaya. mcm2 dh Allah uji. bumi dh tenat sgt dgn dosa2 kita..

      Delete
  2. hmm . terkejut sngat dgr beritaa ni . dugaan Allah ada sebab nya .. Moga Allah melindungi kita semua ..aamin, kesian sgt kat family depaa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, kesian. berat mata yang pandang, lagi berat bahu yang memikul. mudah-mudahan. amin.

      Delete
  3. terkejut jugak masa dapat tahu berita ni. dugaan sungguh buat diorang :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la, terkejut kot dengaq. benda yang tak boleh dijangka camni cuma Allah yang Maha Mengetahui semua.

      Delete
  4. Satu persatu berita kita dapat kan? semoga Allah melindungi kita semua :(

    ReplyDelete
  5. Amin.Semoga semua urusan dipermudahkan ;'(

    ReplyDelete
  6. banyak dugaan melanda. Allah mmg tengah kasi amaran ni.. Ya Allah.. semoga selamatlah semua penumpang.

    ReplyDelete
  7. tgk kat tv,baru perasan,macam tak percaya ja.. harap mereka di sana sabar tunggu berita.. sekurang2nya ada harapan drp mh370 langsung tak ada berita

    ReplyDelete
  8. 2014 nie pelbagai perkara berlaku... moga 2015 yang membuka tirainya besok adalah lebik baik....

    ReplyDelete
  9. Ina denagr diyorang dah jumpa dah serpihan pesawat ni.. Katanya terhempas... wallahu'alam..

    ReplyDelete
  10. Dugaan yang berat buat semua..berat mata memandang..berat lagi bahu memikul..pasti ada hikmah disebalik semua ini

    ReplyDelete
  11. Simpati pada keluarga mangsa yg terlibat. Penutup yg tragis utk 2014.

    ReplyDelete
  12. Besar dugaan. Moga Allag beri ketabahan untuk keluarga yang terlibat.

    ReplyDelete
  13. Hny mampu berdoa. Semoga fmly arwah semua tabah

    ReplyDelete
  14. hmm, macam-macam kan.. sedih sangat T__T

    ReplyDelete

♥ Terima kasih daun keladi ♥
♥ Kalau rajin komen la lagi ♥
^_^