Friday, August 23, 2019

Ole ole dari Jepun!!

Nak pi Jepun tak tau la bila dapat merasa. Income tetap pun tak dak lagi.πŸ˜… Dapat ole2 pun dah happy tau. Adik perempuan aku yang second last tengah belajar di Okayama dalam bidang engineering. Alhamdulillah rezeki buat dia. Dah setahun lebih kat sana. Lepas raya haji adik aku balik malaysia untuk cuti selama sebulan. Balik tak pernah missed beli ole2 untuk kami sefamili.Segan nak terima sebenarnya. Hahaha.Tapi dah orang bagi hadiah mesti la terima ja walaupun segan kan. πŸ˜‚

Lupa plak nak snap coklat with biscuit ori mai dari jepun. Memang sedap sangat ada perisa coklat putih dan hitam. Memang tak muak makan sebab coklat combine dengan biskut kan. Jenama takleh plak nak baca sebab dalam Jepun kan. Kalau korea boleh la cheq baca. πŸ˜ƒ

Anyway thank you imah belikan kami ole2 dari sana.

Tshirt untuk suamiku & beg kain untukku. Baju tu serius kain selesa sangat dan tak panas. Beg tu plak memang sweet sangat ada riben2 lagi. Sekarang dah jadi official handbag aku. Senang nak sumbat macam2 dalam tu.😁


Blusher jenama Colourpop. Ni jenama US kalau tak silap. Adik aku beli kat kami mama &adik beradik sorang satu beli secara online. So barang ni sampai kat rumah sebelum tuan yang beli sampai malaysia lagi. Hahah.Adik aku beli sebab ada diskaun masa tu. So dia grab la sorang satu sebab tau pompuan dalam famili aku suka makeup.πŸ˜† Aku dah try pakai blusher ni..Colour tak menyerlah nampak soft ja pakai. Nampak natural gitu..Aku pakai buat eyeshadow gak bagi nampak pink2 sikit kat kening tu.

Favorite! Suit special untuk anakku Rayyan. Bukan senang nak dapat kat sini. Rare kan. Dah macam ceo kecik anak aku pakai. Memang muat sangat dengan dia.Dok pening tak tau nak pakai waktu bila.haha. Kalau buat family studio photoshoot pakai suit ni pun okay gak kan. Tapi kena cari suit untuk abahnya pulak la. *tau dah abahnya jenis tak suka pakai kemeja. πŸ˜…Baru la matching kan anak beranak. Pakai masa birthday nanti pun boleh kot. Maybe nak buat tema corporate masa tu. Sapa nak mai birthday clebration kena pakai office attire. 😁😁Good idea gak kan?

Baju lengan panjang untuk rayyan. Kain memang berkualiti. *Hint untuk abahnya bawak kami anak beranak berjalan kat tempat sejuk maybe? Gunung jerai pun boleh laa kan.😍



  • Overall memang puas hati sangat. Apa yang aku boleh cakap, barang2 dari Jepun memang berkualiti. 😍😍


No comments:

Post a Comment