Saturday, August 24, 2019

Rutin makeup


Dah nama pun perempuan. Memanjang nak nampak lawa. Hahah. Untuk orang yang dah lawa takpa tak payah makeup dah kebabom muka depa. Orang yang tak berapa lawa macam aku memang kena jugak makeup sikit walaupun simple. Hahaha.cukup untuk menaikkan seri wajah. Lebih nampak yakin bila makeup ni. Aku tak tau pasai orang lain tapi bagi aku yes. Aku rasa yakin ja bila makeup2 ni...aka perasan segak kot noh. hihi..insecure betoi


 Aku ni memang minat sangat makeup dari zaman kecik lagi. Selalu sangat la pau lipstik dan barang makeup mama aku testing posing depan cermin. Mainan makeup pun dah sebati dalam dunia kanak2 aku dulu.. sekarang bila dah ada anak pun aku still lagi makeup walaupun cuma makeup simple..dan ofcourse guna barang murah ja. Hahah.



1. Verona sunproof sunscreen spf35++
2. Aqua Serum gold
3. Aqua BB cream
4. The Faceshop cushion
5. Eyebrow pencil silky girl
6. Eyebrow brush
7. Maybelline mascara
8. Eyeliner gel silky girl
9. Silky girl lipstick nude&red.
10. Meis lipstick red
11. Meis eyeshadow
12. Colourpop blusher
13. Mikayla lipmatte red & pink

Nampak macam banyak ja kan? Hahaha. Lipstick tu ikut mood nak pakai kaler apa. Basic makeup aku bila keluar cuma sunscreen, bb cream, eyebrow pencil, eyeliner, blusher dengan lipstick ja. Yang lain tu kalau ada kenduri atau apa2 perayaan baru pakai.

Paling malas aku pakai sunscreen dengan lipstick ja. hihi.Dua ni benda wajib bagi aku.😀




With love



No comments:

Post a Comment